marți, 9 iulie 2013

Replica mea, întârziată...

Nu vreau să pleci ! Nu îţi permit ! Nu o să scapi de nimic dacă o să pleci în felul ăsta. O să iei toate amintirile cu tine în buzunare, iar ele o să te tragă la fund în zilele înnorate de la greutatea şi de la neglijenţa cu care le-ai ascuns. Odată ce deschizi uşa aia în faţa cuiva, nu o mai poţi niciodată închide la fel. Nu întelegi ?! "Fisura făcută din cauza impactului e permanentă" Uşa aia nu se va mai închide niciodată la fel.
Eşti un egoist luând tu toate deciziile, mai ales cele care mă implică şi pe mine. 
Alegi mereu calea simplă, ei bine, asta tocmai a dovedit cât de laş eşti, nu cât de înţelept. Te dai repede bătut şi baţi în retragere când crezi că e prea mult pentru tine. Asta nu te va ajuta niciodată în viaţă, o să te loveşti mereu de decizii şi dezamagiri mai mari decât asta, iar dacă cu această decizie nu vei fi împăcat, atunci în viitor ?... 
Nu lăsa să îţi scape persoanele care şti că ţin la tine, doar din frică. Bucura-te de lucrurile mărunte şi lasă ansamblul. Acum câţiva ani aveam o vorbă: "Trăieşte clipa !", tu ai cam uitat să faci asta. Mereu te uiţi prea în avans încât te împiedici de piatra din dreptul tău. Nu uita de prezent, poate n-ai crede dar e cel mai important ;). 
Mi-ai fost alături când am avut cea mai mare nevoie, mie de ce nu îmi dai şansa să îşi fiu şi eu alături ? De ce nu mă laşi să fiu acolo ? De ce te minţi singur zicând că aşa e mai bine ? Şti foarte bine ca nu e aşa ! Lasă-mă să îţi cunosc şi prezentul....nu mă lăsa în trecut, nu îmi place să trăiesc acolo. E trist...nu vreau să mă întrebe cineva dacă te cunosc, iar eu sa îi răspund că te cunoşteam, că te-am cuoscut cândva...
Îmi plăcea la nebunie că nu te ascundeai de mine şi că mă criticai mereu pe faţă cu cea mai mare seriozitate. Am impresia că m-ai cunoscut cel mai bine. Că îmi şti cu certitudine atât toate defectele cât şi calităţile. Niciodată nu ţi-am fost un mister. Ai fost singurul care a reuşit să mă aducă cât mai aproape de pământ, realistule ! Mă bucur totuşi că ai împărtăşit şi câteva momente "astrale" cu mine :)) Nu poţi zice că nu te-am învăţat nimic...
Te urăsc pentru că m-ai lăsat să te pierd....
Be safe, my friend.

One Tree Hill

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu